ぼくのなつやすみのよてい

学生時代にバックパッカーをしておくべきだったと30歳を超えて気づきました。初めての海外は、大学卒業後のインド。懲りてしばらく海外に行かなくなりました。英語コンプレックス。東京の田舎育ち。2016年6月、初めての一人海外旅行は台湾。2016年10月、2度目の一人海外旅行はイラン。 語学力がなくても何とかなることに気づき、そこからよく海外に行くようになりました。 リュックだけ持って、LCCで海外にいく弾丸海外旅行スタイルが好きです。

MENU

My trip to Atami

November 18th to 19th, 2017

 

I went to AtamiShizuoka Prefecture  with two friends. I know these two friends from University. This trip lasted for one night and two days. The purpose of this trip was fishing. The first day only one friend caught a fish. The fish was very small, so my friend gave it to a cat. After fishing, we went to a sushi restaurant. Then we went to three snacks bars. Snack bars are very small, and the owner is an older woman. Atami has many snack bars because in the past Atami was lively. On the second day, we used a rental boat for fishing. My two friends caught some fish. But unfortunately, I didnt catch anything.